Thursday, January 19, 2012

just for you


ku ingin dirimu disisi ku
ku ingin dirimu disamping ku
ku ingin dirimu dalam hidup ku
hanya dirimu yang ku cintai~~

setiap kali ku melihat mu
aku mula terasa cinta mu

ku sentiasa memimpikan dirimu
ku sentiasa berdoa 
ku sentiasa setia pada dirimu
kerana ku amat menyintai mu

hanya dirimu dalam hidup ku
walaupun kau berjauhan dari diri ku
ku sentiasa menemani dirmu dalam hidup mu
tanpa mu aku akan berasa....

kerana aku mula mencintai dirimu
ku hanya ada kamu
kau la yang ku akan nanti sampai akhir nanti
kau lah satu-satunya yang aku rindui
diruang hati ku sampai akhir nanti...

kau lah yang terakhir dalam hidup ku
kau lah cinta terakhir ku...
walaupun kau jauh dari ku
ku sentiasa disisi mu
hingga akhir hayat ku...
kau lah cinta sejati ku~~~~

aku hanya mencintai diri mu
kaulah cinta ku hingga akhir hayat ku,,,

Princess Lina
N.9

No comments:

Post a Comment