Thursday, December 15, 2011

tak tersangka bergini ..

diam diam ku tidak melihat
hanya satu yang ku sakiti
ianya sahabat ku
aku berasa kecewa
ku kenali dirinya sudah kian lama
tapi mengapa bergini
dia membuat ku rasa benci dan benci
hingga kini ku tidak dapat memaafkannya
aku tak sepertinya sanggup melukakan hati
aku tak sepertinya sanggup menutup kawan dan blok kan teman..
aku agak kecewa dengan sikapnya
adui sakitnya hati bila ku melihat
aku tak seperti kau melihatnya
aku akan menunjukkan diri ku
bukan seperti dirinya
aku tidak seburuk itu aku mempunyai perasaan bukan mainan
tapi jika dia datang kembali aku tidak dapat menerimanya
wahai teman / sahabat ku
aku agak kecewa dan sedih dengan semua ini
hati ku berasa perik dengan tindakan mu itu
hanya ku dapat berkatakan salam terakhir
jika kita bertemu kembali aku akan berkata........ kau akan ketahuinya nanti
kesetiaan kejujuran pada mu hilang sama sekali
aku tidak akan percaya.. dua ini kecil sahaja sahabat ku
kita akan bertemu satu hari nanti
apa yang aku katakan itu akan kita lihat
tapi hanya satu sahaja kau yang bergitu berubah sekali dan tidak mengenali diri sahabat
hilang segalanya
harap kau ketahuinya........

di tulis oleh
Nur Nadira
 Bandar Tasik Selatan

student college
thank lina bg kita tulis dalam blog ini

No comments:

Post a Comment