Wednesday, December 28, 2011

awk tahu ke semua ni

tak ku sangka semuanya itu
hanya kasih sayang mu akan ku simpan
tapi mengapa kau berubah
andaikan kau menjawap segala apa yang ku tulis
kau tidak membalasnya
aku berasa diriku ini kosong
andai aku membuat diri mu bergitu apa yang kau rasakan
tapi aku tetap sabar menerima itu semua
tapi kau sentiasa buat tidak tahu
tapi aku yakin pada mu
malangnya bagaimana kau ingin merawat luka hati ku
aku tidak dapat merawatnya kerana peritnya hati ku ini
aku melihat diri mu tak seperti dulu
aku menghantar kau menjwp seperti biasa
aku berasa hairan atas semua itu
aku melihat rakan-rakan ku sentiasa bercomment romantis
aku tidak aku ingin sekali melihat dia menjwp semua itu
tapi tidak hanya angan2x ku sahaja
aku tidak berasa sedih bila di hadap tapi hati ku sentiasa sedih
entah la apa yang harus ku lakukan
tp mengapa org lain yang selalu bertanya khabar pada ku
sehingga sanggup dtg berjumpa aku
aku amat terkejut hingga menitis air mata ku
aku sangkakan dia dtg
aku tidak mengharap semua tu
tapi aku ingin dia membalas apa yg aku tulis kan padanya
bukan sekadar dlm phone tp di mata ku
entah la aku sentiasa menulis padanya tp 1 comment dia tidak menjwp
hmmmm entah lah hendak ku kata kan semua itu
aku berharap dia tahu

nadira
cheras
bila teringat pilu tapi ini yg sy dpt lihat di mata sy
hmmmm tp sy mau awk tahu

No comments:

Post a Comment