Thursday, October 6, 2011

di dalam hati ku....


merindui diri mu
saat ku merasa cinta kini hadiri
dalam hidup ku...
hanya ku mampu berkata
tapi ku sukar meluahkan
isi hati ku pada dirinya
aku berserah pada mu Ya Allah..
aku berharap dia mengetahui perasaan ku dan cinta ku padanya
kerana hanya dirimu yang ku sayanggi
tanpa mu ku tidak dapat merasai diriku disayangi
aku tidak mengetahui cinta mu
kerana kaulah yang memberikan ku semagat pada diri ku
aku amat bersyukur pada mu..
kerana kau memberi ku
seorang yang cukup indah dan baik pada ku....
aku berharap aku akan bersamanya hingga hujung hayat ku
aku berharap dia dapat menerima ku sebagai suami/isteri nya
kerana kau lah yang ku sayanggi
aku cintai mu
aku sayanggi mu....

ku berharap kau tahu segalanya

Princess Lina
N.9

cinta itu milik kita ,....

No comments:

Post a Comment