Wednesday, October 5, 2011

bila ia terukir kata di hati ini


ku ingin berkata tetapi ku sukar memberi tahu
mengapa sukarnya untuk ku mengatakan semua tu
sedangkan hati ini pedih dengan kesedihan
yang telah ku tanggung selama ini
bila ku teringakan kembali kisah kita
terasa sungguh sedih kerana
kau pergi tinggalkan daku tanpa sebab
ku hanya berasa sedih dan pilu
tapi aku tidak ketahui semua itu
hanya tuhan sahaja mengetahui kelakuannya
aku berserah pada mu ya Allah
aku ingin kebenaran...
kenapa sukarnya....
aku tetap menyayangi dirinya
aku tidak dapat melupakan nya
kerana aku terikat dengan janji-janji ku dengannya
tapi adakah ia bergini
aku tahu apa maksud ni
aku fahami...kerana dia telah memberi ku kenali semua
hanya ku pinta pada diri mu
harap kau tidak akan melupakan diri ku
kerana aku ingin kau ketahu perasaan cinta ku pada mu
ku berharap pada mu
sebelum ku pergi jauh....
hanya kata pada hati ini yang masih tersimpan lagi
ku hanya terbayangkan wajah mu setiap kali ku tidur....
hanya ku melihat di dlm mimpi
andai kata ..... bergini
apa yang hanya ku katakan....
ia itu ...... hanya diri mu tahu apa yang berlaku
kerana aku tidak dpt..... dirir mu.....

Nadira
cheras

No comments:

Post a Comment