Tuesday, August 30, 2011

oh... what apa sy..

oh... what hmmmmm
oh what knp semua ni
apa yg awk ckpkan ni....
awk ni knp awk ckp mcm tu

~~~~
kenapa cinta ku dipermainkan
kenapa awak macam ni...
awak dah lupa ke
apa janji-janji awk pada saya

awak ini merupakan kata akhir saya pada awak
harap awak mendengar atau membacanya
sebelum saya pergi....

awak saya amat mencintai mu awak saya setia dengan awak tapi kenapa awak sanggup buat saya mcm ni
awak tahu tak perasaan saya kat awak tu... awak tahu tak bertapa kecewanya hati saya bila awak meninggalkan saya bergitu sahaja... awak kenal tak budi saya...saya kenal budi awk tu
tapi kenapa awak membuat saya macam ni awak
saya dah bagi bayak perluang kat awak tapi satu pun tiada....perubahan untuk awak...
saya sanggup untuk berjumpa awak tapi apa janji awak tu...
adakah awak mengambil saya sebagai teman permainan awak??
perasaan ku tidak dapat mengubah cinta saya pada awak...
sebelum saya bertolak jauh ku berharap kau tahu apa erti sayang pada diri saya....
ku ingin kau tahu apa yang ku rasa....
ku ingin kau tahu ..... segalanya andaikan ku pergi sempatkah kau berkata
sempat tak ku berjumpa....
apa semua ini adalah ujian tuhan pada diri kita....
segala itu akan terjawap...
ku berharap kau mengetauinya.....
salam dari ku.....

No comments:

Post a Comment