Wednesday, May 18, 2011

the sweet lovely day.....~~~~









hati mula mengigati mu..
hati ku mula mencintai mu
hati mula merasai cinta mu
hati ku sentiasa menunggu mu...


to my love...
i always miss you
i always waiting you


i see you everywhere
in my dream,my heart...
you are my love..


sejak ku mengenali diri mu
ku tetap mencintai mu
ku tetap menunggu mu..
setiap detik ..,setiap saat.. 
ku tetap menunggu mu...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


hye n hello
just the way...


i miss you .....
went ever i go i always waiting for you...
i alway beside you....
sy x reti nak marah org tp sy senang merajuk n sedih..
tp sy x tahu la...
susah nak dikatakan anywhere
i miss my lovely....


princess lina..
lovely cupcake..
klmu...


when ever i say i very miss u
just for you








No comments:

Post a Comment