Saturday, April 16, 2011

ku akan setia dan menyayangi

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini telah ada yang milikiTiba diriku di penghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri
Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri
Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu



cinta ku hanya utk mu......
dan selama-lamanya .....
hanya kau di hati ku.....
ku setia dan menyayangi mu seumur hidup ku....

Princess Lina
lovely....

No comments:

Post a Comment