Tuesday, May 13, 2014

mendua diri ku

Ku tak habis kurangku dimana
kau tega melepaskan aku
jauh ku menatap namun terlalu jauh
imajinasiku terberai

terdiam aku beku tanpamu
dimanakah letak hatimu

kau putuskan tuk mendua
dengan dia di belakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

ku tak habis kurangku dimana
kau tega melepaskan aku
jauh ku menatap namun terlalu jauh
imajinasiku terberai

terdiam aku beku tanpamu
dimanakah letak hatimu

kau putuskan tuk mendua
dengan dia di belakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

kau putuskan tuk mendua
dengan dia di belakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

kau putuskan tuk mendua
dengan dia di belakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir, jadi cinta terakhir

adakah diri ku kurang dr dia
adakah diri ku ini tidak sempurna
kau tidak tau bahawa diri ku mencintai mu
dirimu itu lah cinta pertama ku
untuk di jadikan cinta pertama dan cinta terakhir ku
namun kau menduakan diri di sebalik itu
aku sedari bahawa diri ku ini tidak sesama yang di inginkan
namun cinta ku pada diri mu itu
kau lupakan ku
kerana diri ku bertemu dgn sahabat
adakah benar
oh tidak hati ku hanya ada kamu
namun kau sanggup utk menipu diri ku
aku terseksa bergini
kemaafan tiada untuk diri mu hingga akhir hayat ku ini
encik S..Syahmi

No comments:

Post a Comment