Monday, May 12, 2014

ke maafan tidak akan diri kepada diri mu itu

angin ku merayu pada mu
angin kau sampaikan segalanya
namun pilu di hati bila diri ku dapat ketahui
dirinya sudah dimiliki
hancur hati ku ini
hancur segalanya
apa yang di janjikan itu hanya palsu
aku menunggu seperti burung yang menanti kepulangan
hanya air mata yang mengalir
untuk merasa keperitan ini
aku menanggung segalanya
aku sedari bahawa aku di perbodohkan dengan kata-kata mu itu
hanya janji palsu dan janji manis mu itu
aku tidak dapat maafkan diri mu
aku tidak dapat untuk maafkan semua ini
aku terasa kecewa
aku berasa hampa
kerana kau membuat aku pilu
hampa segalanya

maafkan diri ku... kerana aku tidak dapat untuk maafkan diri kau yang mendua dan mendusta diri ku ini
aku tidak dapat memaafkan diri mu itu hingga akhir hayat ku....
hanya setitik air mata yang mengalir itu akan ku beri bisanya kepada diri mu itu
segala rahsia mu ku simpan
namun kau berikan aku dusta
aku tidak akan maafkan diri mu itu

..... the name is secret......
just u want to know who...
one day it be the answer

No comments:

Post a Comment