Wednesday, July 3, 2013

disini menunggu mu


ku merindui diri mu yang jauh dari ku
saat merindui mu
hanya gambar mu senyuman manis mu
membuat ku teringat
alangkah indah ketika diri ku bersama mu
rupa mu sentiasa memainkan
di dalam fikiran ku ini
aku hanya berserah pada yang maha esa
moga dia sampaikan salam ku padanya....

angin bayu menghembuh di mlm hari
ku merenung bintang di langgit 
ku memikirkan diri mu
di sana
namun hati ku tetap memikirkan mu
membuktikan cinta ku pada mu

hanya sedetik ku katakan cinta itu datang
kembali di hati ku ini
namun diri ku ini hanya memilikkinya
walaupun diri mu menghilang
tiada pengganti yang dapat ku katakan
hanya diri mu 
seorg shj di hati ku ini

ku menitis air mata ku
didepan mu
itu lah cinta ku 
yang terpendam di hati ku ini
itu lah bukti ku pada diri mu
bahawa kesetiaan ku ada pada diri mu
itu lah tanda cinta ku 
pada diri mu
hanya ku pendam tanpa memberi tahu 
pada diri mu

setelah air mata ku mengalir 
ku terlah meluahkan semua itu
kerana cinta ku untuk diri mu
sampai akhir hayat ku
aku hanya memendam kerana
aku mencintai diri mu

setiap mlm ku memikirkan diri mu
memimpikan diri mu
kerana cinta ku perasaan ku
ada di hati mu
ku dapat merasa diri mu
di hati ku
bila diri mu di sisi ku
aku mula merasa kebahagian itu

aku hanya mampu berdoa 
dan menjadi yang terbaik utk dirinya
ku harap diri mu tahu
bertapa rindunya sygnya ku pada mu
hanya diri ku utk mu

princess lina
klmu



No comments:

Post a Comment