Saturday, June 29, 2013

ditiup angin tanpa nama

setiap detik ku berkata~~~
alangkah indah bila ia bertemu dgn diri ku
alangkah indah ketika ku bersama
namun cinta ku hanya untuk mu
tiada pengganti yg dpt mengganti diri mu itu
hanya air mata sahaja dapat ku
leraikan
setiap hari ku melihat langit dan bintang
setiap hari ku memikirkan diri mu
tapi apa yang daya
adakah diri mu memikirkan aku
adakah dia tahu kerinduan ku padanya
hanya tangisan ku sahaja ...
alangkah indah ku disamping mu
tanpa nota dan kata
aku hanya dapat menagis di depan mu
ku ingin membukti kan cinta ku pada mu
ku sanggup menunggu diri mu
hingga kini ku tetap setia pada diri mu
hanya diri mu sahaja ada di hati ku ini
tiada pengganti utk diri mu pada ku
aku sanggup menunggu mu
ku tahu jauh antara kita
namun kesedihan kesetian pada mu
ku tetap bertanya khabar mu
namun diri mu sepi hingga tidak berkata
aku hanya berserah pd mu ya tuhan ku
sampai kan salam ku pd dirinya
namun aku tetap menunggu mu....
namun perasaan membuat ku sedih .....

~~~ ku harap dirimu dpt ketahui segalanya~~~

ku simpan cinta pada mu dr diri mu muncul dlm hidup ku
ku simpan perasaan ku pada mu
ku amat terlalu cinta pada diri mu
hanya diri mu sahaja dalam hidup ku
hanya diri mu seorang sahaja yang sentiasa membuat ku gembira
ku ingin katakan 1 perkara pd diri mu
aku akan mencintai diri mu hingga akhir hayat ku
aku akan sentiasa berdamping disisi mu
aku akan menjaga mu
sekiranaya berlaku apa2x ku ingin diri mu
di samping ku

aku hanya mampu bertahan
aku hanya berserah pd yg maha esa
aku hanya menunggu mu
hanya cinta ku pd mu
salam sayang....

mimi tasya

UNIKL

No comments:

Post a Comment