Sunday, January 13, 2013

cinta itu hanya ku katakan

angin di bawa ke sini
angin kau tolang sampaikan salam ku
angin kau tlg la aku

hmmmmm

hanya ku terdengar suara mu
ia hanya bayangan diri mu
dalam mimpi ku ini
aku hanya bersendirian di sini
hanya perasaan ku sahaja
hati mula merindui dirimu
ku membayangkan kisah ku bersama mu
terlampau banyak
kenagan kita bersama dalam hidup ku
hanya air mata sahaja yang mengalir
untuk memberiku ketenagan

setiap detik aku merasa dirimu disisi ku
aku ingin tahu apa salah ku pada dirimu
mengapa kau tinggalkan aku
apa yang membuat diri mu hilang
setiap panggilan dan message yang disampaikan
kau hilangkan diri
pilu hati ku....

kenagan itu membuat ku teringat
tiada pengganti yang dapat menganti diri mu
dalam hidup ku ini
alangkah bahagia ku bersama mu
aku hanya berdia di satu sudut
aku hanya berkata
 " aku ingin bertemu dgn mu aku ingan berkata sebelum hilang"
 " aku ingin meluahkan ingin sekali ku bersama sebelum pergi"

adakah kau tahu segalanya
hmmm

namun ia membuat ku menunggu segalanya
tiada pengganti utk mu dalam hidup ku ini
segala ku simpan dalam diri ku
hanya ku pegang kata kata mu itu
hingga akhir hayat ku
aku ingin kau tahu segalanya

namun kau membuat ku terasa menderita
apa yang ku ingin rasakan hilang

ku berharap kau tahu

~~~~~~~ hanya 1 puisi utk mu~~~~~

wah siap jg 1 perkata dr sy

princess lina
klmu


No comments:

Post a Comment