Monday, April 30, 2012

~~~~ ^_^~~~

~~~ ^_^~~
✿~ Orang yang gemar BERISTIGHFAR adalah tanda orang yang MENCINTAI DIRI SENDIRI..
✿~ Orang yang gemar BERZIKIR adalah tanda orang yang MENCINTAI ALLAH..

"Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau MEMOHON dan MENGHARAPKAN daripadaKu, Aku AMPUNKAN engkau walau apa pun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu engkau pohon keampunan daripadaKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu TANPA MENSYIRIKKAN Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan."
♥(HR at-Tirmidzi, dinilai Hasan oleh al-Albani)♥

:: Aku ingin menjadi KEDUA-DUANYA ::

:'(

-H.A-

No comments:

Post a Comment