Monday, February 6, 2012

duo A pameran impian. Masa perjalanan perjalanan zaman kanak-kanak!


Telah diingati Lirik "mesin masa" Jay Chou yang pergi sebelum itu harapan "kanak-kanak adalah 1 mesin masa, saya boleh semua jalan gembira akhirnya tidak adalah bermusim, memakai 1 pepatung buluh, melalui hutan, membuka mana-mana pintu untuk mencari perjalanan anda ..... "Wah, bergantung duo mimpi tidak pergi ke Jepun!

Dengan Nobita untuk melakukan "kunjungan rumah"
Untuk membelanjakan 1.5 juta ringgit di Genting Arena of Stars duo! Papar Dream, orang benar-benar semua cara untuk gembira akhirnya! Permulaan pintu, jadi kami melalui saluran yang sempit ke dalam Nobita rumah (sangat berasa tidak?), Yang manakah adalah hanya 15 minit perjalanan "berkunjung ke rumah", rumah Fu (lihat Chit Fu) liar daripada dalam bilik makan (Nobita dan makan malam ibu bapa!), bilik Nobita, terowong masa, dan sebagainya, tetapi malangnya, setiap bilik di pemandu pelancong "peringatan bidang mesra, kurang dari lima minit akan menjadi" tergesa-gesa perhentian seterusnya, termasuk sebuah bilik kecil untuk memerah keseluruhan 20 orang mahu untuk membuat Amerika Syarikat mengikut benar-benar sukar! Ini melihat sepintas lalu pada bunga, ia tidak ketagihan.

"Lawatan Laman Utama" ini siap, keluar untuk "Jalan Utama" yang, anda akan melihat bahawa di sekolah Nobita, Wang Congming rumah, telah sentiasa menjadi 1 besbol melanggar yang tingkap kaca rumah bapa saudara, perlu menjadi statik, teknikal Ann Fu di luar rumah, tetapi juga sekolah gunung! Ini hanya sebuah bandar kecil! Yakin bahawa tidak ada bidang peringatan, boleh menembak tembakan Khas sedikit.

Tiba-tiba menjadi 10 tahun?
Gunung untuk melihat kedua-dua anak patung tiga dimensi impian A, peratusan sebenar melihat ia menghulurkan tangan bulat ", saya benar-benar mahu bermain dengan Gunting Kertas Rock! Kemudian telah keluar daripada kain! Senyuman jahat! (Sangat naif bukan? Jika anda datang ke sini, anda akan tiba-tiba menjadi 10 tahun!)

Ingat bahawa terdapat tiga air yang besar sesalur Park? Sesungguhnya di depan mata anda! Terdapat tiga-dimensi Nobita, Giambi, A Fu dan Jing Yi, anda boleh duduk di dalam paip di atas, bersama-sama dengan mengambil gambar dengan semua orang! Sangat menarik? Tetapi tidak ada makan percuma, di sini untuk mengambil gambar, kemudian perlu membayar 25 ringgit Oh!

Kemudian seorang sensasi, asal Fu "entiti" keluar! Fu adalah kanak-kanak ini benar-benar "string" Isa (bahagian dalam komik), Chok terang-terangan "atau lain menyimpan Tuhan digambarkan?" Rupa, keputusan kita semua tergesa-gesa untuk pergi ke digambarkan, beliau adalah tidak berpuas hati berlari ke tempat lain dengan orang lain yang digambarkan! Pelancong yang menjerit: "A Fu, kembali, tetapi bapa saudaranya tidak akan mendengar!

Masukkan beg harta karun!
Difoto tarikan, serta duo pameran mimpi A menunjukkan Fujiko. F. Manuskrip fujio, sekali lagi kita akan memasuki pintu "Beg", di dalam pameran bergemerincing sihir Oh! Sentiasa mahu mengkaji roti memori ", dan akhirnya melihat strategi! Terdapat lampu sempit, amplifikasi cahaya, sebarang bulatan, pepatung (Nobita hari tanpa elektrik), pistol udara (Giambi setiap menggunakannya)!


Baca, pergi ke peringkat luar, 哆 啦 A Dream, Nobita, Giambi, Jing Yi dan Fu menaridi atas pentas, duo impian A kerana tangan terlalu pendek, hanya atas dan ke bawah melambai, super lucu.! Gosip kecil, dan Statik dan Nobita akhirnya dalam tangan - kedua-duanya akan berada di atas pentas, "bisikan" Wanshou, menarilompat dengan, tidak meletakkan orang lain memandang rendah? ! !Ha ha ha!

Setelah membaca kedua-dua pameran impian, kenangan semula beg berisi, penuhsenyuman akan Oh!




No comments:

Post a Comment