Thursday, March 14, 2013

ia pergi tanpa kata




buat untuk mu
aku kian mengatakan semua ini
aku berasa kecewa dengan dirimu itu
aku berasa kesedihan menimpa pada ku
kau tidak mengerti cinta ku pada mu
kau hanya fikir diri mu sahaja
kau buang diri ku jauh diri diri mu
kau anggap ku assing sekali
hinanya kau pada ku
aku sentiasa menunggu dan setia pada mu
kau anggap ku seperti buangan
kau tidak mempedulikan segala sms ku dan panggilan ku
segala ku hantar di inbox dirimu
1 jawapan kau tidak membalasnya
kau telah ketepikan segalanya
betapa hancur hati ku bila melihat bergitu
kau membuat ku kecewa
tapi maaf aku tak kan lupa akan perbuatan dirimu pada ku
aku berasa diri ku kau gunakan
hanya janji janji palsu kau aku pegang hingga akhir hayat ku

janji janji mu ku sentiasa pegang kau telah mengatakan iya
walau bagaimana pun kau akan tahu apa yang ku rasakan ini
setiap ayat dan barang mu membuat ku merasa sayang pada diri mu
tapi hampa merasa dalam diri ku ini
aku amat kecewa dengan janji mu
ku pegang janji mu itu
hingga kau tahu segalanya
aku tidak dapat memaafkan diri mu itu
aku berasa tertipu segalanya

~~~~~~ stop ta say about this `````````````

No comments:

Post a Comment