Friday, May 25, 2012

ku ingin dirimu

bila ku kenangkan dirinya....
jauh dari hati ku...
bilakah ku akan bertemu dengannya
rindu ku mula terasa
tapi dia tidak mengatahuinya
terasa diri ku di pinggir
berbulan ku menunggu
hinggala kini
hanya doaku ku sampaikan kapadanya
pilu hati ku bila teringat
adakah dia berubah??
adakah dia melupakan ku??
aku amat merinduinya..
aku amat mencintainya..
tapi kenapa kau tidak mengambil tau
tentang diri ku
hanya satu panggilan untuk ku berharap....
bila ku akan bertemu dengan mu
memang jauh perwatannya
dahulu kamu lah yang sentiasa mengambil berat ku
kini kau tiada
dahulu kau sentiasa temani ku...
aku rindu kenagan dahulu
walau bagaimana pun
ku tetap menanti mu di dalam hati ku.....
ku berharap kau tau
ku ingin berkata tapi sukarnya
sebelum ku pergi ku berharap
kau tau segalanya
bahawa aku amat cinta mu......
hanya kau lah cinta sejati ku
andai ku membuat salah pada mu
harap kau dapat memaafkan aku

salam rindu dari ku.....

Princess Lina
KLMU~~~~


No comments:

Post a Comment