Monday, March 5, 2012

ia berkata hanya dalam mimpi ku


aku terasa kesunyiyan kini ku seorang diri ku hanya berkata "adakah kau kembali"
aku hanya menunggu dirimu seperti pohon yang tidak berbunga.. aku menunggu mu hingga kini
aku berasa hairan dengan dirimu
"kau tahu ku menunggu mu"
"kau tahu ku menanti diri mu"
"kau tahu ku mencintai mu"

perasaan ku hanya ada pada mu tapi kau mengatakan tunggu ..... tunggu...... aku berserah
hanya doa ku pada yang maha esa....
setiap doa ku aku akan berkata pada mu.....

apa salah ku pada mu.. apa yang membuat mu bergitu..
kau menyembunyikan diri mu
hanya panggilan ku kau jawap " awk sy tetap dgn awk " itu kita tau tp mengapa tak berkata seperti dahulu
awk berubah tak seperti saya kenali...
dahulu dirimu sentiasa bertanya pada ku
dahulu kau sentiasa temani ku
dahulu kau sentiasa disisi ku
indah nya .......

aku hanya bersedih dan kuatkan hati ku
kerana diriku mencintai diri mu
ku menyerah pada mu ya allah
kau kuat kan hati ku ini.........

hanya iyu yang ku katakan sahaja
ku sentiasa melihat dirimu dan status mu
tapi kau tidak pernah bertegur pd ku
hati ku terasa sedih dan perit kerana perasaan ku pd mu
sedah lain
hanya ku menunggu mu~~~~~~
setiap malam ku akan mengalir air mata ku tanpa ku sedari
hingga kesihatan ku tidak terjaga... rakan-rakan ku selalu berkata... "mengapa kamu ni...... x de mood or something ... tell us.. " aku hanya menberi senyuman pada diri mereka..
perasaan ku hanya pada mu...
higga saat akhir ku berkata..

" ......... awk sy syg awk awk tahu ke??
"awk sy cinta awk.. awk tahu ke??
"awk andai ku pergi dahulu awk jgn sedih ya sy sentiasa disisi awk.....
"sy harap awk ada pd hari ni...
"sy nak tgk awk punya senyuman itu..sebelum sy pergi...
"awk jgn tinggalkan sy ya..
"awk awk sy ingin mendengar luahan hati awk ..
"sebelum sy berkata pd awk sy ingin berkata sy hanya ada awk seorg dlm hati sy ini....
"sy mengharap utk berjumpa dgn awk
"awk tunaikan permintaan sy ya....

" salam dr sy"~~~~

ku membaca satu
ku bertemu dgn sahabatnya
ku bertemu dgn keluarganya
alangkah terkejutnya bila dirimu ketahui semua itu...
hanya air mata sahaja akan mengalir kerana dirnya pergi dahulu
pilu yang ditanggung padanya hanya ku abaikan
ku ingin berkata.. tp mengapa ia pergi jg
aku amat mencintai dirimu syg
aku tiada penganti ..
aku hanya berserah ya allah
hanya itu sahaja ku berkata.............
perasaan syg ku tetap ada cuma aku tidak boleh menerima pemergian diri mu itu....
senyuman mu suara mu membuat aku rindu......
aku menagis bila teringat bersama mu
aku rindu.. aku menyesal aku menyesal
kerana membuat dirinya merana sedih......
aku tahu ke egoaan aku
aku tahu dia menunggu ku
aku tahu kau lah cinta ku hingga akhir hayat ku..

"aku mencintai diri mu "
" bila ku dgr sebuah lagu dr radio ( doa untuk mu syg)
aku mula menagis....
adakah dia sedih seperti ini....
aku mula menagis......
satu perkataan yg membuat ku sedih bila mendengar
itu yg ku harapkan

"tuhan tlg aku tlg jg dia"
"tuhan aku syg dia"

aku tidak akan berhenti dan akan menemani dirinya
hingga akhir hayat ku..
hanya ku berharap ku bertemu di surga nanti......
maafkan aku......

~~~cerita ini dr seseorg yg jauh kenalan dr sy...
bila ia menceritakan kisah cinta....nya kini dia hanya dirinya
kerana cinta nya hanya utk kekasihnya...
nama tidak perlu diberitahu..
segala nya hanya dlm kenagan
dia hanya mengharap utk bertemu dgn kekasihnya yg sudah pergi jauh...

^_^ ~~++ jgn membuat kekasih diri menjadi pilu
kerana setiap air matanya penuh dgn makna yg disimpankan
hanya itu yang di pohon tunaikan apa yg dikatakan
setia taat itu penting pd diri seseorg itu
kerana ku tidak mengambil tahu dirinya
aku hanya memikirkan diriku dan jg keseronokan
sedangkan org yg ku syayanggi itu menderita kesedihan dalam dirinya..


harap anda faham apa itu cinta sejati

No comments:

Post a Comment