Sunday, March 20, 2011

Kalau lah die tau.........


kalau lah die tau yg aku nie btol2 suke kat die...
die appreciate x??
kalau lah die tau yg aku nie btol2 syg kat die...die terharu x??

kalau lah die tau yg setiap malam aku btol2 rindukan die...
die suke x??
kalau lah die tau aku teringin sgt nak dgr die panggil nama aku...
dia panggil x??

kalau lah die tau aku menangis sebab terlampau rindukan suaranya...
die call aku x??
kalau lah die tau aku demam panas sbb nak dgr die bermanja dgn aku mcm dlu...
dia take care x?? 

kalau lah die tau aku teringin nak bercakap dgn die...
die nak bercakap dgn aku x??
kalau lah die tau aku btol2 cintakan die...
die cintakan aku x??

at least pandanglah aku sekali...
itu pon da memadai membuat aku tersenyum...

at least senyumlah sekali walaupon tidak ikhlas...its ok...
janji aku dpt memandang senyuman itu...

at least panggillah nama aku walaupon sekali...
bahagianya rase dapat mendengar panggilan tu..


Princess Lina
n.9

No comments:

Post a Comment