Sunday, July 31, 2011

Nota Cinta Yang Terlarang


Terlontar suara hati di tinta nota
Sekadar sebuah makna mekar
sanudari terlukis di kalbu
Saat menggenggam janji cinta ini
Rindu terlayang dari jendela puisi
Telah ku hembus nafas seluruh
jasadku kepadamu

Aku tahu aku tak mampu
meneruskannya sendiri tanpamu
di sisi
Aku bukanlah putera yang
sempurna berbicara soal kasih
bersama puteri tercinta
Cinta kita kukuh kerana ilahi
Cinta ini tidak terwaris sesiapa

Nota kecik ini terlayang buatmu
Bukan sekadar aku ingin
mengaspirasikan cintaku
Aku cuma ingin mengingatkan diri
bahawa aku terlalu mencintaimu...


bila cinta itu wujud jgnlah kita menyakitti hatinya
kerana perasaan itu merupakan perasaan
ia sukar melupakan segala kenagan dlm diri
kerana hati tetap mencintai mu....
hanya diri mu dlm hidup ku~~

Princess Lina
N.9
the love come from your heart

No comments:

Post a Comment