Monday, August 22, 2011

kata-kata hikmah :)

"Jika ada yang datang,aku ttp pilih kamu..
meskipun badai yg melanda...
aku tetap pilih kamu...
meskipun byk yg memghalang..
aku tetap pilih kamu....
Jika ada yg cuba mengambilmu..
aku akan terus menghalang kerana...
aku tetap akan memilihmu...
jika kau rasa dirimu kurang memuaskan...
aku tetap pilih kamu...
kerana aku menyayangi dan mengasihi dirimu&dan akan tetap memilihmu
menjadi teman hidupku"....x





bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka
tapi
kita tidak perlu mencuba melukakan perasaan seseorang secara sengaja, selepas itu berselindung terus di dalam argument "bukan cinta jika tidak pernah terluka"
kalau ianya berlaku, ia bukan cinta, ianya merupakan kesengajaan

so,
biarkan saja cinta itu mengalir, dan biarkan saja kelukaan itu datang tanpa sebarang kesengajaan.


princess lina
klmu

No comments:

Post a Comment